




Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Regulamin sklepu internetowego Magicloop
Poniżej znajduje się regulamin sklepu internetowego Magicloop. Przeczytaj go uważnie, a w razie pytań, wyślij maila na adres info@magicloop.pl.
§ 1. Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu stosuje się następujące definicje:
- GPSR – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/988 z dnia 10 maja 2023 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 i dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1828 oraz uchylające dyrektywę 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Rady 87/357/EWG;
- Konsument– osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną, w szczególności Konsument lub PNPK;
- Produkt – towar, treść cyfrowa, usługa lub bon podarunkowy;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK) – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Regulamin– regulamin Serwisu dostępny pod adresem https://magicloop.pl/pl/i/Regulamin-sklepu/3,
- Serwis– serwis internetowy działający pod adresem https://magicloop.pl i jego rozszerzeniami;
- Sprzedawca– Marta Górecka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „MAGICLOOP MARTA GÓRECKA”, ul. Główna 74, 05-530 Krzaki Czaplinowskie, NIP: 8542164788.
§ 2. Postanowienia wstępne
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Serwisu usługi drogą elektroniczną oraz prowadzi sprzedaż Produktów.
- Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, warunki zawieranych za pośrednictwem Serwisu umów oraz zawiera wszystkie informacje, które Sprzedawca jest zobowiązany przekazać Konsumentowi lub PNPK na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- Sprzedawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany z Serwisem przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: info@magicloop.pl Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez Kupującego do bezpośredniej i szybkiej komunikacji ze Sprzedawcą. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
- Do korzystania z Serwisu, w tym w szczególności do złożenia zamówienia, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Kupującego. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu;
- standardowy, aktualny system operacyjny;
- standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies;
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Przeglądanie publicznie dostępnej zawartości Serwisu jest możliwe anonimowo, tj. bez konieczności podawania danych osobowych. Korzystanie z innych funkcji Serwisu, np. złożenie zamówienia, rejestracja konta użytkownika, dodanie opinii wymaga podania danych osobowych w zakresie niezbędnym w danym celu.
- Zakazane jest podczas korzystania z Serwisu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Serwisie. Szczegóły w tym zakresie są opisane w § 14.
§ 3. Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Sprzedawca świadczy nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu usługi drogą elektroniczną polegające na zapewnieniu Kupującemu możliwości:
- złożenia zamówienia i zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych lub umowy o świadczenie usług – w zależności od przedmiotu zamówienia;
- rejestracji konta użytkownika i korzystania z konta użytkownika;
- zapisania się do newslettera;
- zamówienia powiadomienia o dostępności interesującego Kupującego Produktu;
- przesłania zapytania dotyczącego Produktu;
- polecenia Produktowi znajomemu;
- opublikowania w Serwisie opinii o zakupionym
- Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną z zachowaniem należytych standardów bezpieczeństwa, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do danych i informacji przetwarzanych w ramach Serwisu.
- Pomimo podejmowania przez Sprzedawcę środków, o których mowa w ust. 2, Kupujący powinien posiadać wiedzę na temat potencjalnych zagrożeń związanych z korzystaniem z internetu.
- Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z internetu należą między innymi złośliwe oprogramowanie, wirusy, robaki, trojany (konie trojańskie), keyloggery, dialery; programy szpiegujące; programy śledzące działania Użytkownika; spam; phishing; włamania do systemu teleinformatycznego Kupującego przy użyciu narzędzi hakerskich.
- Aby przeciwdziałać zagrożeniom, o których mowa w ust. 4, Kupujący powinien stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa — np. w postaci programu antywirusowego, zapory sieciowej, stosowania mechanizmów szyfrujących, regularnej konserwacji stosowanych urządzeń, poszerzanie wiedzy na temat zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem.
- Sprzedawca jest zobowiązany świadczyć usługi drogą elektroniczną z należytą starannością. Reklamacje związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną mogą być przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@magicloop.pl. W reklamacji należy określić na czym polega nienależyte świadczenie usługi drogą elektroniczną oraz roszczenia z tym związane. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni, a o wyniku rozpatrzenia reklamacji informuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ 4. Złożenie zamówienia i zawarcie umowy
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto użytkownika w Serwisie.
- Jeżeli Kupujący posiada konto w Serwisie, przed złożeniem zamówienia powinien się do niego zalogować. Logowanie możliwe jest również w trakcie składania zamówienia.
- Złożenie zamówienia odbywa się poprzez dodanie do koszyka Produktów, które interesują Kupującego, a następnie wypełnieniu formularza zamówienia. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 5.
- Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie, co prowadzi do zawarcia ze Sprzedawcą umowy:
- sprzedaży – w przypadku zamówienia towarów;
- o dostarczenie treści cyfrowych – w przypadku zamówienia treści cyfrowych;
- o świadczenie usług – w przypadku zamówienia usług.
- Potwierdzenie zawarcia umowy jest wysyłane na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
§ 5. Przedsprzedaż
- Niektóre towary lub treści cyfrowe mogą być sprzedawane w modelu przedsprzedaży.
- Przedsprzedaż polega na tym, że Sprzedawca przyjmuje zamówienia zanim jeszcze zamawiany towar lub treść cyfrowa są dostępne, a realizacja zamówienia następuje w późniejszym terminie, zgodnie z informacjami dotyczącymi przedsprzedaży zamieszczonymi w Serwisie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, o którym mowa w ust. 2, szczególnie na skutek opóźnienia w dostarczaniu towarów, materiałów lub komponentów przez osoby trzecie (np. producentów) lub innych warunków realizacji zamówienia. Sprzedawca informuje Kupującego o wszelkich zmianach związanych z przedsprzedażą poprzez zamieszczenie informacji w Serwisie oraz wysłanie wiadomości e-mail, na adres podany przez Kupującego.
- Jeżeli Konsument lub PNPK nie zgadza się na przedłużenie terminu realizacji zamówienia lub zmianę innych warunków realizacji zamówienia, może anulować zamówienie w całości lub części, co skutkuje zwrotem płatności związanych z anulowanym zamówieniem.
§ 6. Cena i płatności
- Wszystkie ceny podane na stronach Serwisu są cenami brutto.
- Dostępne metody płatności za zamówienie są opisane w Serwisie oraz prezentowane Kupującemu na etapie składania zamówienia.
- Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, z wyjątkiem płatności za pobraniem lub przy odbiorze osobistym. Po upływie tego terminu Sprzedawca może przyjąć, że Kupujący zrezygnował z zakupu i anulować złożone zamówienie.
- Płatności elektroniczne obsługiwane są przez Blue Media S.A. oraz Krajowy Integrator Płatności S. A. (Tpay). Płatność możliwa jest z wykorzystaniem przelewu on-line, technologii BLIK oraz płatności odroczonych.
- Jeżeli Kupujący posiada bon upominkowy lub kod rabatowy, może wykorzystać go do zapłaty ceny, części ceny lub obniżenia ceny poprzez wprowadzenie kodu widocznego na bonie upominkowym lub kodu rabatowego w odpowiednim polu w formularzu zamówienia.
- Kod rabatowy pozwala obniżyć cenę o wartość (konkretną kwotę lub procent) przypisaną do danego kodu rabatowego, zgodnie z informacjami przekazywanymi przy okazji udostępnienia danego kodu rabatowego. Kody rabatowe pozwalają obniżyć cenę wyłącznie tych towarów, treści cyfrowych, usług lub voucherów, które w chwili składania zamówienia nie są objęte innymi promocjami. Zastosowanie kodów rabatowych może być ograniczone wyłącznie do określonej grupy towarów, treści cyfrowych, usług lub voucherów, zgodnie z informacjami przekazywanymi przy okazji udostępnienia danego kodu rabatowego. Możliwość skorzystania z określonego kodu rabatowego może być ograniczona w czasie, zgodnie z informacjami przekazywanymi przy okazji udostępnienia danego kodu rabatowego. Kody rabatowe mogą być udostępniane w różnych okolicznościach, np. w zamian za zapis do newslettera, jako nagroda w konkursach lub zabawach organizowanych przez Sprzedawcę, przy okazji uczestnictwa w imprezie, której partnerem jest Sprzedawca itp.
- Zakup jest dokumentowany paragonem fiskalnym, chyba, że Kupujący poprosi o wystawienie faktury.
- W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny, Sprzedawca obok informacji o obniżonej cenie zamieszcza również informację o najniższej cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli towar, treść cyfrowa lub usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie, Sprzedawca zamieszcza również informację o najniższej cenie, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania towaru, treści cyfrowej lub usługi do dnia wprowadzenia obniżki.
§ 7. Bezpieczeństwo towarów
- Sprzedawca wskazuje w Serwisie wyłącznie takie towary, które są zgodne z wymaganiami GPSR lub stosownych przepisów z zakresu unijnego prawodawstwa harmonizacyjnego.
- W celu realizacji obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 19 GPSR w opisie każdego towaru Sprzedawca podaje takie informacje, jak:
- imię i nazwisko lub nazwę, zarejestrowaną nazwę handlową lub zarejestrowany znak towarowy producenta oraz adres pocztowy i elektroniczny, pod którym można się z nim skontaktować;
- w przypadku gdy producent nie ma miejsca zamieszkania lub siedziby w Unii – imię i nazwisko lub nazwę, adres pocztowy i elektroniczny osoby odpowiedzialnej w rozumieniu art. 16 ust. 1 niniejszego rozporządzenia lub art. 4 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2019/1020;
- informacje umożliwiające identyfikację towaru, w tym jego obraz, rodzaj, a także inne identyfikatory towaru;
- wszelkie ostrzeżenia lub informacje na temat bezpieczeństwa, które powinny być umieszczone na towarze lub na opakowaniu, lub zawarte w dołączonym dokumencie towarzyszącym.
- Na potrzeby wszelkich sprawach związanych z bezpieczeństwem towarów Sprzedawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy: info@magicloop.pl. Kupujący może wysyłać na ten adres e-mail wszelkie zapytania dotyczące bezpieczeństwa towarów, jak również zgłaszać Sprzedawcy wszelkie wypadki związane z towarem.
- W przypadku, gdy towar udostępniony przez Sprzedawcę na rynku okaże się produktem niebezpiecznym w rozumieniu GPSR, Sprzedawca jest uprawniony do podjęcia środków naprawczych z tym związanych, w imieniu własnym lub innych podmiotów gospodarczych występujących w łańcuchu dostaw. W szczególności Sprzedawca może skontaktować się z Kupującym w celu odzyskania nabytego towaru lub przekazania stosownych oświadczeń.
- Kupującemu, który nabył towar będący produktem niebezpiecznym w rozumieniu GPSR, mogą przysługiwać z tego tytułu stosowne środki ochrony prawnej przewidziane w przepisach GPSR oraz pozostałych aktach prawa unijnego.
§ 8. Realizacja zamówień dotyczących towarów
- Realizacja zamówienia polega na skompletowaniu zamówionych towarów, zapakowaniu ich w celu dostawy do Kupującego oraz nadaniu przesyłki do Kupującego zgodnie z wybraną przez Kupującego formą dostawy zamówienia albo poinformowaniu Kupującego o możliwości odbioru osobistego zamówienia. Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie pod następującym adresem: ul. Adamowicza 2, 05-530 Góra Kalwaria, po uprzednim telefonicznym umówieniu się, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14. Kupujący powinien odebrać zamówienie w terminie 3 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru osobistego zamówienia. Po upływie tego terminu Sprzedawca może przyjąć, że Kupujący zrezygnował z zakupu i anulować złożone zamówienie.
- W przypadku zamówienia z odbiorem osobistym, zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą poinformowania Kupującego o możliwości odbioru osobistego zamówienia.
- W przypadku zamówienia wysyłanego do Kupującego, zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do Kupującego (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). W przypadku dostawy za pośrednictwem przewoźnika Sprzedawca poinformuje Kupującego o przygotowaniu towaru do wysyłki oraz przekazaniu przesyłki przewoźnikowi. Dokładny termin dostarczenia towaru określa przewoźnik, chyba że przewoźnik umożliwia Kupującemu dokładne określenie daty i godziny dostarczenia przesyłki. Jeżeli przewoźnik udostępnia taką funkcjonalność, Sprzedawca przekaże Kupującemu dane potrzebne do monitorowania transportu towaru, w szczególności link do strony internetowej przewoźnika lub do aplikacji przewoźnika.
- Jeżeli Kupujący zamawia towary z różnym czasem realizacji, dla Sprzedawcy wiążącym terminem realizacji całości zamówienia jest ten najdłuższy spośród wszystkich towarów wchodzących w skład zamówienia, przy czym Sprzedawca może zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek w celu przyspieszenia czasu realizacji w odniesieniu do części towarów.
- Kupujący jest obowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli Kupujący stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie towarów, powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, np. w postaci spisania protokołu szkody.
- Czas realizacji zamówienia jest wskazany przy każdym towarze. Zamówione towary powinny zostać wydane Konsumentowi lub PNPK w terminie do 30 dni, chyba że w opisie towaru został wyraźnie oznaczony przez Sprzedawcę dłuższy termin. W takiej sytuacji, składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na dłuższy termin realizacji zamówienia wynikający z opisu towaru. Dotyczy to również przedsprzedaży.
- W przypadku nieodebrania towaru lub odmowy odebrania towaru przez Kupującego oraz jego ewentualnym zwróceniu Sprzedawcy Kupujący może zostać zobowiązany do naprawienia szkody, jaką poniósł Sprzedawca na skutek nieodebrania towaru, np. w postaci kosztów wysyłki, które pokrył Sprzedawca.
§ 9. Realizacja zamówień dotyczących bonów podarunkowych
- W przypadku bonu podarunkowego w postaci materialnej stosuje się odpowiednio § 8.
- W przypadku bonu podarunkowego w postaci niematerialnej, Kupujący otrzymuje kod, o którym mowa w ust. 4 na podany w formularzu zamówienia adres e-mail.
- Każdy bon podarunkowy ma określoną wartość wyrażoną w złotówkach. Wartość ta odpowiada kwocie, którą Kupujący może zapłacić za zamówienie w Serwisie z wykorzystaniem bonu podarunkowego.
- Do każdego bonu podarunkowego jest przypisany unikalny kod, który posiadacz bonu podarunkowego może podać w formularzu zamówienia zgodnie z § 6 ust. 5.
- Bon podarunkowy nie może być wykorzystany jako forma zapłaty przy składaniu zamówienia w przedmiocie Produktów objętych promocją.
- W ramach jednego zamówienia może zostać wykorzystany tylko jeden bon podarunkowy.
- Bon podarunkowy nie podlega wymianie na środki pieniężne ani w całości, ani w części. Nie podlega również zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Konsument lub PNPK skutecznie odstępuje od umowy sprzedaży bonu podarunkowego.
- Bon podarunkowy może być wykorzystany tylko raz.
- W przypadku, gdy kwota do zapłaty za zamówienie jest niższa niż wartość bonu podarunkowego, mechanizm koszyka nie pozwoli złożyć zamówienia. Żeby móc wykorzystać bon podarunkowy, w koszyku muszą znajdować się Produkty, za które może zapłacić bonem podarunkowym, o wartości odpowiadającej przynajmniej wartości bonu podarunkowego.
- W przypadku, gdy kwota do zapłaty za zamówienie jest wyższa niż wartość bonu podarunkowego, Kupujący dopłaca różnicę.
- Bon podarunkowy jest ważny do końca następnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym nastąpił zakup bonu podarunkowego.
- Sprzedawca nie wystawia duplikatów zniszczonych lub zagubionych bonów podarunkowych.
§ 10. Realizacja zamówień dotyczących treści cyfrowych
- Zamówione treści cyfrowe są dostarczane niezwłocznie po zapłacie za zamówienie, z wyjątkiem treści cyfrowych dostępnych w przedsprzedaży, które są dostarczane w terminie określonym zgodnie z § 5.
- Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył treści cyfrowej, Konsument lub PNPK wzywa Sprzedawcę do jej dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy treści cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument lub PNPK może odstąpić od umowy.
- Konsument lub PNPK może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej, jeżeli:
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej;
- Konsument lub PNPK i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej miał istotne znaczenie dla Konsumenta lub PNPK, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
- Dostarczenie treści cyfrowych następuje poprzez wysyłkę wiadomości z instrukcją uzyskania dostępu do zamówionych treści cyfrowych lub instrukcją pobrania zamówionych treści cyfrowych.
- Dostarczenie treści cyfrowych ma charakter jednorazowy.
- Sprzedawca dostarcza treści cyfrowe w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy.
- Uzyskanie dostępu do zamówionych treści cyfrowych lub pobranie zamówionych treści cyfrowych wymaga korzystania z urządzenia z dostępem do internetu. Korzystanie z zamówionych treści cyfrowych wymaga posiadania urządzenia umożliwiającego przeglądanie plików PDF lub odtwarzanie plików wideo.
- Jeżeli na korzystanie z treści cyfrowej Kupującemu udzielana jest licencja, warunki licencji doręczane są wraz z treścią cyfrową. Jeżeli na korzystanie z treści cyfrowej nie jest udzielana licencja, Kupujący może korzystać z treści cyfrowej wyłącznie w ramach dozwolonego użytku osobistego.
§ 11. Realizacja zamówień dotyczących usług
- Realizacja zamówionej usługi polega na spełnieniu przez Sprzedawcę określonych świadczeń składających się na przedmiot usługi, zgodnie z opisem zamieszczonym w Serwisie.
- Termin i miejsce realizacji usługi są określone w Serwisie w opisie danej usługi. Jeżeli po zawarciu umowy zajdzie konieczność zmiany terminu lub miejsca realizacji usługi ze względu na okoliczności leżące po stronie Sprzedawcy, Kupujący może zrezygnować z usługi i otrzymać zwrot ceny zapłaconej za usługę.
- Usługa może być realizowana na rzecz jednej osoby lub grupy osób, w zależności od danej usługi. Szczegóły są wskazane w opisie usługi w Serwisie.
- Jeżeli Kupujący nie może skorzystać z usługi w terminie wynikającym z umowy, jest zobowiązany poinformować o tym Sprzedawcę. Sprzedawca może zaproponować nowy termin wykonania usługi (jeżeli istnieje taka możliwość) lub odmówić wykonania usługi w innym terminie (ze względu na brak możliwości realizacji usługi w innym terminie).
- Jeżeli Sprzedawca pozostaje w gotowości do świadczenia usługi, natomiast Kupujący nie korzysta z usługi z przyczyn leżących po stronie Kupującego (np. nie pojawia się w ustalonym terminie), Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu zapłaconej ceny, z uwzględnieniem właściwych przepisów konsumenckich w stosunku do Konsumentów lub PNPK.
§ 12. Odstąpienie od umowy
- Konsument lub PNPK może odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem Serwisu w terminie 14 bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z tym zastrzeżeniem, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, za które Konsument lub PNPK jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub PNPK, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub PNPK, lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument lub PNPK jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub PNPK, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub PNPK potwierdzenie zawarcia umowy na odległość.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Konsument lub PNPK wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub PNPK weszła w posiadanie towaru - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności towaru (np. umowy sprzedaży);
- zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument lub PNPK musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną – info@magicloop.pl).
- Konsument lub PNPK może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy udostępnianego przez Sprzedawcę, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz jest dostępny do pobrania tutaj: XXX.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument lub PNPK wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi lub PNPK prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK wszystkie otrzymane od Konsumenta lub PNPK płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub PNPK sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub PNPK o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub PNPK użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument lub PNPK nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Konsument lub PNPK jest zobowiązany odesłać towar na następujący adres: MAGICLOOP MARTA GÓRECKA, ul. Adamowicza 2, 05-530 Góra Kalwaria, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument lub PNPK poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument lub PNPK odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument lub PNPK ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument lub PNPK odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- W przypadku umów dotyczących świadczenia usług, jeżeli Konsument lub PNPK zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument lub PNPK jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której Konsument lub PNPK poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy dotyczącej bonu podarunkowego, odstąpienie od umowy prowadzi do utraty ważności bonu podarunkowego – bon podarunkowy nie może być wykorzystany do zapłaty za zamówienie.
- W przypadku odstąpienia od umowy, z tytułu której Konsument lub PNPK dokonywał zapłaty z wykorzystaniem bonu podarunkowego, Sprzedawca zwróci Konsumentowi lub PNPK cenę wynikającą z umowy w formie innego bonu podarunkowego o wartości równej tej cenie.
§ 13. Odpowiedzialność Sprzedawcy i reklamacje
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta lub PNPK za zgodność towaru, treści cyfrowej lub bonu podarunkowego z umową oraz za wykonanie usługi z należytą starannością.
- Rękojmia za wady jest wyłączona, jeżeli stroną umowy jest Kupujący inny niż Konsument lub PNPK. Ponadto, w maksymalnym zakresie, w jakim jest to dozwolone bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego innego niż Konsument lub PNPK, z tytułu wszelkich roszczeń i o jakimkolwiek charakterze jest ograniczona do kwoty płatności wniesionych na rzecz Sprzedawcy na podstawie umowy.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument lub PNPK może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub PNPK żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument lub PNPK żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub PNPK jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument lub PNPK może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 5;
- Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 4;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
- Jeżeli treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Konsument lub PNPK może żądać doprowadzenia do jej zgodności z umową.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Jeżeli treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Konsument lub PNPK może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do ust. 10;
- Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej do zgodności z umową;
- brak zgodności treści cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową do zgodności z umową;
- brak zgodności treści cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w ust. 9;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK.
- Jeżeli usługa jest nienależycie wykonana, Konsument lub PNPK może domagać się należytego wykonania usługi lub naprawienia szkody wynikłej z nienależytego wykonania usługi.
- Aby skorzystać z uprawnień związanych z niezgodnością towaru, treści cyfrowej, bonu podarunkowego z umową lub z nienależytym wykonaniem usługi, Konsument lub PNPK musi poinformować Sprzedawcę o swoich roszczeniach w drodze jednoznacznego oświadczenia, składając reklamację (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Konsument lub PNPK może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego udostępnianego przez Sprzedawcę, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz jest dostępny do pobrania tutaj…..
- Konsument lub PNPK jest zobowiązany udostępnić Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie.
- Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Konsumenta lub PNPK w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzieli odpowiedzi na reklamację w tym terminie, uważa się, że uznaje reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Konsumentowi lub PNPK na papierze lub innym trwałym nośniku (np. e-mail).
- W celu rozpatrzenia reklamacji dotyczącej towaru, Sprzedawca musi mieć możliwość zapoznania się z towarem pod kątem niezgodności z umową zgłaszanych przez Kupującego.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma między innymi możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy;
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą;
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
§ 14. Informacje przekazywane przez Kupującego
- Zakazane jest przekazywanie za pośrednictwem Serwisu lub przechowywanie w koncie użytkownika nielegalnych treści, tj. informacji, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa. Nielegalne treści obejmują, w szczególności:
- nawoływanie do nienawiści;
- treści o charakterze terrorystycznym;
- niezgodne z prawem treści dyskryminujące;
- informacje odnoszące się do działań nielegalnych;
- bezprawne udostępnianie prywatnych obrazów bez zgody;
- cyberstalking;
- nieuprawnione wykorzystanie materiałów chronionych prawem autorskim;
- zniesławienie, zniewagę, naruszenie dobrego imienia lub innych dóbr osobistych.
- Ponadto, zakazane jest przekazywanie lub przechowywanie następujących informacji:
- opinii na temat Produktów, których Kupujący nie nabył lub z których nie korzystał;
- treści niezgodne z tematyką Serwisu;
- treści promujące konkurencyjne dla Serwisu projekty lub rozwiązania;
- treści mogące wywoływać dyskomfort u innych Kupujących;
- treści wulgarne.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za informacje przechowywane na wniosek Kupującego pod warunkiem, że Sprzedawca:
- nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach; lub
- podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
- Dowolna osoba lub dowolny podmiot może zgłosić obecność w Serwisie określonych informacji, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści
- Zgłoszenie musi zawierać wszystkie poniższe elementy:
- wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
- jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści;
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z następujących przestępstw: przestępstwa związane z niegodziwym traktowaniem w celach seksualnych, przestępstwa związane z wykorzystywaniem seksualnym, przestępstwa związane z pornografią dziecięcą, nagabywanie dzieci do celów seksualnych, podżeganie, pomocnictwo lub usiłowanie związane z wymienionymi przestępstwami;
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Sprzedawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki taką osobę lub taki podmiot o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
- Sprzedawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmu, o którym mowa powyżej oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jeżeli na potrzeby takiego rozpatrywania lub podejmowania decyzji Sprzedawca korzysta ze zautomatyzowanych środków, uwzględnia informacje na ten temat w powiadomieniu, o którym mowa w ust. 6.
- Sprzedawca może w dobrej wierze i z należytą starannością prowadzić z własnej inicjatywy dobrowolne czynności sprawdzające lub podejmować inne środki mające na celu wykrycie, identyfikację i usunięcie nielegalnych treści lub uniemożliwienie do nich dostępu. Sprzedawca nie ma jednak ogólnego obowiązku monitorowania informacji, które Użytkownik przekazuje lub przechowuje, ani aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na nielegalną działalność.
- W przypadku stwierdzenia, że informacje przekazane przez Użytkownika stanowią nielegalne treści lub są niezgodne z Regulaminem, Sprzedawca może:
- ograniczyć widoczność określonych informacji, w tym usunąć treści, uniemożliwić dostęp do treści lub depozycjonować treści;
- zawiesić, zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne;
- zawiesić lub zakończyć świadczenie usług na rzecz Kupującego w całości lub w części;
- zawiesić lub zamknąć konto użytkownika.
- Sprzedawca przedstawia wszystkim zainteresowanym Kupującym jasne i konkretne uzasadnienie w odniesieniu do ograniczeń nałożonych ze względu na fakt, iż informacje przekazane przez Kupującego stanowią nielegalne treści lub są niezgodne z Regulaminem.
- 10 ma zastosowanie wyłącznie w przypadku, gdy Sprzedawca zna odpowiednie elektroniczne dane kontaktowe. Ma on zastosowanie najpóźniej od dnia nałożenia ograniczenia, bez względu na powód i sposób jego nałożenia. Ust. 10 nie ma zastosowania w przypadku, gdy informacje są wprowadzającymi w błąd treściami handlowymi o dużej objętości.
- Uzasadnienie, o którym mowa w ust. 10 musi zawierać co najmniej następujące informacje:
- wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie informacji, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności informacji lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich informacji albo nakłada inne środki, o których mowa w ust. 9, w odniesieniu do informacji, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
- fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego zgodnie z ust. 4 czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
- w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
- jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za nielegalne treści;
- jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z Regulaminem, wskazanie podstawy regulaminowej, na którym opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;
- jasne i przyjazne dla Kupującego informacje na temat przysługujących Kupującemu możliwości odwołania się od decyzji.
- Jeżeli Kupujący nie zgadza się z decyzją Sprzedawcy, może, w terminie 14 dni od doręczenia mu decyzji wraz z uzasadnieniem, złożyć odwołanie. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od doręczenia mu odwołania i informuje Kupującego o wyniku rozpatrzenia odwołania.
§ 15. Opinie na temat Produktów
- Kupujący, który złożył zamówienie dotyczące Produktu, ma możliwość opublikowania w Serwisie opinii dotyczącej tego Produktu.
- Sprzedawca nie dopuszcza publikowania opinii o Produktach pochodzących od osób, które nie nabyły lub nie korzystały z Produktu. W tym celu, Serwis jest wyposażony w mechanizm przyznający możliwość opublikowania opinii o Produkcie tylko temu Kupującemu, który posiada konto użytkownika w Serwisie, a historia jego zamówień obejmuje Produkt, co do którego Kupujący chce wystawić opinie.
- Za opublikowanie opinii Sprzedawca przyznaje Kupującemu punkty w programie lojalnościowym, zgodnie z informacjami zamieszczonymi w Serwisie.
- Sprzedawca nie ingeruje w żaden sposób w treść opinii.
- Sprzedawca nie ingeruje w żaden sposób w kolejność prezentowania opinii.
- Opinie o produktach są treściami, o których mowa w § 14, a więc do ich zgłaszania i moderacji znajdują zastosowanie postanowienia § 14.
§ 16. Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Serwis wykorzystuje technologię plików cookies.
- Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://magicloop.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11.
§ 17. Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza Kupującego, że wszelkie treści dostępne na stronach Serwisu, treści cyfrowe oraz elementy treści cyfrowych (np. projekty graficzne) mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy lub innym podmiotom uprawnionym, a także bazy danych chronione na podstawie przepisów o ochronie baz danych.
- Sprzedawca poucza Kupującego, że eksploatacja treści objętych prawami autorskimi lub korzystanie z baz danych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy lub innego podmiotu uprawnionego, z wyjątkiem korzystania w ramach dozwolonego użytku, stanowi naruszenie praw własności intelektualnych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- Sprzedawca może zawrzeć z Kupującym odrębną umowę licencyjną związaną z korzystaniem przez Kupującego z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy (np. poprzez wykorzystywanie fotografii produktowych, posługiwanie się opisami treści cyfrowych itp.). W celu zawarcia takiej umowy Kupujący powinien zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zawarcia umowy licencyjnej, informując Sprzedawcę w szczególności o celach, w jakich zamierza korzystać z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy, oraz o zakładanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertę zgodnie z własną polityką licencyjną.
§ 18. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Serwisie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Serwisu są rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów oraz PNPK, w przypadku których właściwość sądu jest ustalana na zasadach ogólnych.
- Sprzedawca może zmieniać Regulamin z ważnych powodów, którymi są:
- konieczność poprawienia błędów językowych lub redakcyjnych;
- konieczność dostosowania Regulaminu do wyroku sądu lub decyzji organu;
- konieczność dostosowania Regulaminu do zmian technologicznych;
- konieczność dostosowania Regulaminu ze względu na rozwój Serwisu.
- Do umów dotyczących Produktów stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili zawarcia umowy.
- Użytkownik, który posiada konto użytkownika w Serwisie, otrzymuje powiadomienie o każdej zmianie regulaminu. Jeżeli zmiana Regulaminu negatywnie wpływa na prawa lub obowiązki Użytkownika związane z kontem użytkownika, Konsument lub PNPK może zaprzestać korzystania z konta użytkownika i usunąć konto ze skutkiem natychmiastowym.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia XXX.
- Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.
Pobierz regulamin↓
Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 11.04.2025
Wersje archiwalne regulaminu, pobierz ↓
z dnia 9.02.024 Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 9.02.2024
z dnia 13.07.2023 Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 13.07.2023
z dnia 14.04.2023 Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 14.04.2023
z dnia 19.01.2023 Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 19.01.2023
z dnia 28.03.2022 Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 28.03.2022
z dnia 1.1.2021 Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 01.01.2021
z dnia 24.08.2019 Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 24.08.2019
z dnia 8.8.2019 Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 8.08.2019
z dnia 1.8.2019 Regulamin sklepu internetowego www.magicloop.pl z dnia 1.8.2019
Wersje archiwalne regulaminu bonów upominkowych, pobierz↓
Pobierz Regulamin bonów upominkowych z dnia 9.12.2021 (zastąpiony regulaminem z dnia 19.01.2023)